Darmowe.Audio.BOOKI

poniedziałek, 11 października 2010

Pranie

Pewne małżeństwo, aby nie demoralizować swoich dzieci ustaliło tajny kod ... kiedy będą chcieli się pokochać to będą mówić że idą robić pranie.
Zgodnie z ustaleniami, pewnego dnia mąż mówi do żony: kochanie choć ze mną zrobimy pranie
Żona na to: nie... nie mam teraz czasu
Mąż jeszcze przez chwilę próbował namówić żonę, ale nie dała się skusić, więc poszedł do swojego pokoju.
Po jakimś czasie wchodzi żona i mówi: skarbie teraz możemy zrobić pranie
Mąż odpowiada: za późno ... ja już zrobiłem pranie ręcznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Ci dziękuję za komentarz pozostawiony przez Ciebie, gdyż to właśnie dzięki Twoim uwagom chce mi się dalej pisać i publikować!
Dzięki! Wiele to dla mnie znaczy {:-)

Liczę, że odwiedzisz mnie jeszcze nie raz... aby pozostać na bieżąco z wpisami zapraszam Cię serdecznie do skorzystania z ułatwienia, jakie niesie ze sobą mój kanał RSS.