Darmowe.Audio.BOOKI

niedziela, 7 listopada 2010

Na granicy

Autobus wiozący wycieczkę zbliża się do granicy.
- Chcemy na piwo!!! Chcemy do toalety!!! - rozweseleni pasażerowie domagają się postoju.
Gdy turyści wrócili na swoje miejsca w autokarze, kierowca pyta:
- Czy kogoś Wam brakuje?
Cisza. Pół godziny po przekroczeniu granicy do kierowcy podchodzi 'zawiany' wycieczkowicz i oznajmia:
- Nie ma mojej żony...
- Jak to?!?! - wścieka się kierowca - Przecież przed odjazdem pytałem...
- A czy ja mówię, że mi jej brakuje? ... stwierdzam tylko że jej nie ma

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Ci dziękuję za komentarz pozostawiony przez Ciebie, gdyż to właśnie dzięki Twoim uwagom chce mi się dalej pisać i publikować!
Dzięki! Wiele to dla mnie znaczy {:-)

Liczę, że odwiedzisz mnie jeszcze nie raz... aby pozostać na bieżąco z wpisami zapraszam Cię serdecznie do skorzystania z ułatwienia, jakie niesie ze sobą mój kanał RSS.