Darmowe.Audio.BOOKI

środa, 27 czerwca 2012

Milionerzy

Blondynka bierze udział w grze: ”Milionerzy”
Prowadzący: „Ma pani 500 000 Euro, żadnego koła ratunkowego więcej i kiedy odpowiedź na następne pytanie będzie poprawna, wygra pani 1.000.000 Euro a jeśli odpowiedź będzie zła dostanie pani tylko 16 000 Euro. Czy jest pani gotowa?"
„Tak, oczywiście, dalej."
„Dobrze, oto pytanie za 1.000.000 Euro: Który z następujacych ptaków nie buduje żadnego gniazda?
a/słowik
b/wróbel
c/kukułka
d/szpak
Proszę się zastanowić, idzie o 1.000.000 Euro!"

„Sprawa prosta, chodzi o kukułkę."
„Jest pani pewna? Chce pani rzeczywiście 484 000 Euro rzucić na szalę?"
„Tak, jestem pewna. Odpowiedź c/kukułka!"
„Ostateczna odpowiedź?"
„Tak”
„Jest pani pewna?"
„Tak, absolutnie."
„Ma pani 500 000 Euro i twierdzi że c/kukułka nie buduje własnego gniazda”? W zasadzie powinna teraz nastąpić przerwa na reklamy. I to jest prawidłowa odpowiedź!!! Tym sposobem wygrała pani 1.000.000 Euro!! Pięknie pani grała, ale też dużo ryzykowała. Serdeczne gratulacje i gorące oklaski!"
Wieczorem po grze, poszła zwyciężczyni z przyjaciółką, opić zwycięstwo. Kiedy obie siedziały przy zamówionym szampanie zapytała przyjaciółka:
„Powiedz mi, skąd to wiedziałaś, z ta kukułką?"
„To przecież proste. Wszyscy przecież wiedzą, że kukułka mieszka w zegarze."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo Ci dziękuję za komentarz pozostawiony przez Ciebie, gdyż to właśnie dzięki Twoim uwagom chce mi się dalej pisać i publikować!
Dzięki! Wiele to dla mnie znaczy {:-)

Liczę, że odwiedzisz mnie jeszcze nie raz... aby pozostać na bieżąco z wpisami zapraszam Cię serdecznie do skorzystania z ułatwienia, jakie niesie ze sobą mój kanał RSS.